Need tingimused kehtivad kõigis õigussuhetes, mis tekivad klientide ja müüja, internetipoe Necon.ee, ettevõtte MyMonza OÜ vahel. Lisaks nendele tingimustele reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad kaupade ostmisel e-poe necon.ee kaudu, Eesti Vabariigi õigusaktidega. Ettevõttel MyMonza OÜ on õigus e-poe arengu ja kasutuskindluse tõstmise huvides muuta ja täiendada neid tingimusi, hinnakirju ja eripakkumiste tingimusi. Tingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad veebilehel http://www.necon.ee avaldamise hetkest. Kui tellimus on esitatud enne uute tingimuste jõustumist, kohaldatakse tingimusi, mis kehtisid tellimuse esitamise hetkel, v.a juhtudel, kui seaduses või nende tingimustega on sätestatud teisiti.
MyMonza OÜ-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
- kaup on laost otsa saanud;
- kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
- kui ostja ei vasta Necon.ee poolt kehtestatud tingimustele.
Kui MyMonza OÜ-l ei ole võimalik tellimust täita, võtab firma esindaja ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
Kauba valimine
Kauba kiireks ja täpseks valimiseks saate kauba valida kauba pildi klõpsates pääsete üksikasjaliku kirjeldusega lehele, kus saate näha suurendatud kujutisi ja seotud kaupa.
Kauba hind
Hinnad e-poes Necon.ee kehtivad maksmise hetkel. Hindadele võidakse lisada kohaletoimetamis hind vastavalt tellimuse vormistamisel valitud kohaletoimetamisviisile.
Ostukorvi lisamine
Pärast kauba valimist klõpsake nupul ”Lisa ostukorvi”. Valitud kaup liigub automaatselt teie ostukorvi, samas saate jätkata järgmise kauba valimist. Saate alati ostukorvis olevaid kaupu redigeerida, lisada või eemaldada jaotise ”Ostukorv” kaudu.
Tellimuse vormistamine
Tellimisprotsessi saab alustada nupu ”Ostukorv” klõpsamisega.
Kuidas kasutada sooduskupongi
Oled saanud sooduskupongi (kindlasti liitu meie uudiskirjaga), mida saab kasutada meie veebipoes. Alljärgnevalt nõuandeid kupongi kasutamise kohta.
- Lisa tooted ostukorvi.
- Ava paremalt ülaservast ikoon “Ostukorv”. Seejärel kuvatakse kogu ostukorvi sisu.
- Sisesta sooduskupongi kood ostukorvi lehel.
Sooduskupongi allahindluse saamiseks sisesta kupongi kood ostukorvi lehel lahtrisse „Kasuta sooduskupongi” ja kinnita sooduskoodi kasutus klõpsates nupul „Kasuta sooduskupongi”. Allahindlus arvutatakse automaatselt maha toodete müügihinnast.
Tarneviis
Kaupa saate soetada nii külastajana kui ka registreeritud kasutajana. Registreeritud kasutajal on vormistusprotsess kiirem, sest vajalikud väljad täidetakse automaatselt nende andmetega, mida registreerumisel esitasite. Olge aadressiandmete sisestamisel tähelepanelik. Järgnevalt valige teile sobiv tarneviis: SmartPost, Omniva või Kulleriga. Kui kaupa ei saa kohale toimetada teie valitud viisil, võtke meiega ühendust.
Tellimuse maksmine
Kliendil on õigus valida järgmiste maksevõimaluste vahel.
- Makse pangalingiga. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
- Makse pangaülekandega MyMonza OÜ kontole. Kui valite selle maksevõimaluse, palume teil kinnitada ülekanne ja saata maksekorralduse koopia meie aadressile info@necon.ee
Kaup loetakse ostetuks ning ostu-müügi leping sõlmituks hetkest, mil määratud summa laekub ettevõtte MyMonza OÜ arvelduskontole. Pärast arve maksmist saate originaalarve e-posti aadressile, mille teatasite tellimuse vormistamisel. Registreeritud kasutajatel on võimalus arve saada ja välja printida internetipoe arhiivis.
Tarneviis ja -hind
Ostetud kaup toimetatakse kohale tellimuse vormistamisel teatatud aadressile teie määratud viisil.
Tasuta kohaletoimetamine pakiautomaati – pakume juhul, kui ostusumma on vähemalt 60 eurot. Tingimus kehtib ainult ostjatele, kelle kohaletoimetamisaadress asub Eesti territooriumil.
Tasuta tarne kulleriga pakume üle 90 eur tellimustele.
Tarnetähtaeg
Laos olev kaup toimetatakse kohale 2-5 päeva jooksul Eesti piires. Juhul, kui teie tellitud kaupa pole laos ja seda tuleb tarnijalt tellida, mistõttu on kohaletoimetamine etteantud tähtajaks võimatu, ning muudel juhtudel, kui õigeaegne kauba kohaletoimetamine ei ole võimalik põhjustel, mis ei sõltu ettevõttest MyMonza OÜ, teavitame viivitusest tellimuses näidatud kontakttelefonil või e-posti aadressile 2 päeva jooksul alates ostu-müügi lepingu jõustumise hetkest ning teatame kauba uue kohaletoimetamise tähtaja. Mitme kauba tellimisel sõltub tarneaeg kõige pikaajalisema tarneajaga kaubast. Kui te pole kaubast enam tarnetähtaja pikendamise tõttu huvitatud, on teil õigus tellimus tühistada ning teie makstud summa (koos kohaletoimetamismaksumusega) makstakse teile tagasi. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse eest, kui selle põhjustasid kliendi antud ebatäpsed, poolikud või valed andmed tellimuse vormistamisel.
Kauba tagastamine
Kliendil on õigus taganeda tehtud ostust 14 päeva jooksul alates tellimuse üleandmisest kliendile, teatades sellest kirjalikult müüjale. Tehingust taganemisel peab klient tagastama ostetud kauba müüjale 14 päeva jooksul alates müüja teavitamisest oma soovist tehingust taganeda. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kauba tagastusõiguse realiseerimiseks ja tehingust taganemiseks peab klient hoolikalt avama kauba pakendi ja tagastama kauba koos originaal pakendiga.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Toit, konservid, hügieeni- ja hooldustooted võetakse tagasi või vahetatakse ümber ainult kahjustamata pakendis. Soetatud kaup ei kuulu vahetamisele juhul, kui see valmistati tellija tingimustel, tellimise peale või tellija isiklikeks vajadusteks.
Kauba tagastamiseks tuleb täita kauba ostmisest taganemise avaldus hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 5 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensioonide esitamise tingimused
MyMonza OÜ vastutab defektide eest, mis ilmnesid 2 aasta jooksul kauba soetamisest, ent mitte hiljem kui 2 kuud pärast defekti avastamist. Pretensioonide esitamise tähtaja jooksul on ostjal õigus tasuta remondile poe arvelt. Kui kauba parandamine on võimatu, vahetatakse kaup välja töökoja volitatud isiku otsuse alusel. Defektse kauba tagastamisel tagastatakse teile makstud summa koos transpordikuludega esitatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates defektse kauba tagastamisest. Pretensioonide esitamise õigus toimib juhul, kui kaupa kasutati eranditult otstarbekohaselt ja ainult kodumajapidamises. Kui purunemine toimus tootja süül, parandatakse kõik tootmis- ja materjalidefektid, samuti töö ja varuosade hind. Hüvitamisele ei kuulu välistingimustest (nt välk, voolukõikumised, ebapiisav ventilatsioon, tühjenenud akud, tulekahju, uputus, loomulik kulumine) põhjustatud purunemised ning kauba vale käsitsemine ja kulumaterjalide defektid. Pretensioonide esitamise õigus kehtib üksnes originaaldokumendi esitamisel. Pretensioonideks ei ole kauba kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku välimuse taastamine ning kasutusjuhendi mittejärgimisest tingitud defektide likvideerimine. Kui pretensioonialune ese asendatakse teisega, kehtib kaubale uus pretensioonide esitamise tähtaeg samaks perioodiks. Ühe komponendi väljavahetamisel kehtib pretensioonide esitamise uus tähtaeg väljavahetatud komponendile. MyMonza OÜ ei võta vastu pretensioone järgmistel juhtudel: 1. Kauba esitamisel poodi remondi tegemiseks ei esitata selleks vajalik ostudokument või on selle andmeid omavoliliselt muudetud; 2. Seerianumber või mudelinumber on muudetud, eemaldatud, teisaldatud või loetamatuks tehtud; 3. Kauba konstruktsiooni või tehaseseadetesse on tehtud omavolilisi muudatusi; 4. Kaup läks rikki omaniku süül vale kasutamise, juhiste mittejärgimise, hooletu käsitsemise/hoolduse või liigkoormamise tagajärjel; 5. Toimus tavapärane kauba füüsiline kulumine tavakasutuse käigus.
Poolte vastutus ja vääramatu jõud
MyMonza OÜ vastutab teie ees, aga teie vastutate MyMonza OÜ ees kahju eest, mida on teisele poolele põhjustatud nende tingimuste rikkumiste korral ja ulatuses, mis on sätestatud Eesti Vabariigi seadustega. MyMonza OÜ ei vastuta teile tekitatud kahju ega kauba kohaletoimetamisviivituse eest juhul, kui kahju või viivitus on tingitud asjaoludest, mida MyMonza OÜ ei saanud mõjutada ja mille ilmnemist MyMonza OÜ ei näinud ega saanud ette näha (vääramatu jõud).
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@necon.ee. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Lahtiütlus
Kaupade ja teenuste hindu võidakse muuta ette teatamata. Kõik pildid ja kirjeldused on võimalikult tõepärased, kuid ei anna alati kauba kohta kõikehõlmavat teavet. Meie kasutame kauba tootjalt saadud pildid ja kirjeldused, kus mõnikord esineb vigu. Kaupade ja nende omaduste kirjeldusel proovime olla võimalikult täpsed, aga mõnikord esinevad ebatäpsused. Kaubatootjad võivad muuta spetsifikatsioone ilma meiega kooskõlastamata.